Protokół reklamacyjny
BUTIK MAGITO .....…................................
(miejscowość i data)
…......................................
(pieczęć firmowa)
PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU
Nazwa towaru:
Data zakupu:
Numer paragonu:
Cena:
Dane klienta:
….................................................................................................................................................................
(imię i nazwisko)
….................................................................................................................................................................
(adres)
….................................................................................................................................................................
(numer telefonu, adres e-mail)
…................................................................................................................................................................
(numer konta bankowego)
Dokładny opis niezgodności towaru z umową (opis wad):
…..........................................................................................................................................
…..........................................................................................................................................
…..........................................................................................................................................
Kiedy i w jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone:
…..........................................................................................................................................
…..........................................................................................................................................
Żądania Nabywcy:
- naprawa*
- wymiana na nowy*
- zwrot gotówki *
* niepotrzebne skreślić
Sposób załatwienia reklamacji:
…..................................................................................................................................................
…..................................................................................................................................................
Uzasadnienie:
…..................................................................................................................................................
…..................................................................................................................................................
…..................................................................................................................................................
….................................................. ……………………………………
Podpis przyjmującego reklamację Podpis składającego reklamację
Reklamowany towar prosimy odesłać wraz z wypełnionym protokołem reklamacyjnym i paragonem fiskalnym na adres:
MAGITO TOMASZ FERDEK 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Stara 12B/11, tel. 664 119 444