top of page

Regulamin transmisji

  1. Organizatorem transmisji jest butik MAGITO, wpisany do CEiDG pod numerem NIP: 6441975780.

  2. Przedmiotem transmisji jest sprzedaż produktów, znajdujÄ…cych siÄ™ w ofercie butiku.

  3. Sprzedaż realizowana będzie za pośrednictwem internetu poprzez fanpage butiku MAGITO.

  4. Każdy prezentowany produkt będzie miał przypisany konkretny numer.

  5. Podczas transmisji podana będzie całkowita cena prezentowanego produktu oraz jego cechy.

  6. Klient dokonuje rezerwacji produktu poprzez wysłanie wiadomości prywatnej z podaniem numeru produktu, rozmiaru i koloru w czasie trwania transmisji.

  7. Potwierdzeniem rezerwacji jest odpowiedź na wiadomość Klienta o treÅ›ci „Rezerwacja zrobiona”.

  8. SzczegóÅ‚y dotyczÄ…ce zakupu, m.in. dane do przelewu zostanÄ… Klientowi wysÅ‚ane w wiadomoÅ›ci prywatnej przez administratora po zakoÅ„czeniu transmisji.

  9. Klient ma czas 24h na zrobienie przelewu, po tym czasie rezerwacja zostaje anulowana.

  10. WysyÅ‚ka zakupionego towaru nastÄ™puje w ciÄ…gu 24h od momentu wpÅ‚ywu Å›rodków na konto Sprzedawcy.

  11. Klient ma możliwość odbioru osobistego zarezerwowanego towaru w butiku stacjonarnym oraz uiszczenia opłaty przy odbiorze w ciągu 24h od zakończenia transmisji.

  12. Nie wysyłamy paczek za pobraniem.

  13. Towar wysyłany jest do paczkomatu wskazanego przez Klienta.

  14. Koszty wysyłki zakupionego towaru na terenie Polski pokrywa Sprzedający.

  15. W przypadku wysyłki towaru za granicę, koszty wysyłki ustalane są indywidualnie w zależności od wagi towaru i kraju docelowego.

  16. Klient ma prawo do odstÄ…pienia od umowy – zwrotu towaru można dokonać w ciÄ…gu 14 dni od daty zakupu, odsyÅ‚ajÄ…c towar wraz z wypeÅ‚nionym protokoÅ‚em zwrotu towaru i paragonem fiskalnym.

  17. Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi Klient

  18. Towar zwracany nie może mieć zabrudzeÅ„, Å›ladów użytkowania i musi posiadać oryginalne metki.

  19. Sprzedawca zwraca koszty zakupu towaru w terminie 7 dni od daty otrzymania zwróconego towaru.

  20. Towar sprzedawany podczas transmisji objęty jest gwarancją.

  21. Wszelkie pytania związane ze zwrotem, reklamacją towaru należy kierować na adres e-mail: sklep@magito.com.pl

bottom of page