Regulamin transmisji

  1. Organizatorem transmisji jest butik MAGITO, wpisany do CEiDG pod numerem NIP: 6441975780.

  2. Przedmiotem transmisji jest sprzedaż produktów, znajdujących się w ofercie butiku.

  3. Sprzedaż realizowana będzie za pośrednictwem internetu poprzez fanpage butiku MAGITO.

  4. Każdy prezentowany produkt będzie miał przypisany konkretny numer.

  5. Podczas transmisji podana będzie całkowita cena prezentowanego produktu oraz jego cechy.

  6. Klient dokonuje rezerwacji produktu poprzez wysłanie wiadomości prywatnej z podaniem numeru produktu, rozmiaru i koloru w czasie trwania transmisji.

  7. Potwierdzeniem rezerwacji jest odpowiedź na wiadomość Klienta o treści „Rezerwacja zrobiona”.

  8. Szczegóły dotyczące zakupu, m.in. dane do przelewu zostaną Klientowi wysłane w wiadomości prywatnej przez administratora po zakończeniu transmisji.

  9. Klient ma czas 24h na zrobienie przelewu, po tym czasie rezerwacja zostaje anulowana.

  10. Wysyłka zakupionego towaru następuje w ciągu 24h od momentu wpływu środków na konto Sprzedawcy.

  11. Klient ma możliwość odbioru osobistego zarezerwowanego towaru w butiku stacjonarnym oraz uiszczenia opłaty przy odbiorze w ciągu 24h od zakończenia transmisji.

  12. Nie wysyłamy paczek za pobraniem.

  13. Towar wysyłany jest do paczkomatu wskazanego przez Klienta.

  14. Koszty wysyłki zakupionego towaru na terenie Polski pokrywa Sprzedający.

  15. W przypadku wysyłki towaru za granicę, koszty wysyłki ustalane są indywidualnie w zależności od wagi towaru i kraju docelowego.

  16. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy – zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu, odsyłając towar wraz z wypełnionym protokołem zwrotu towaru i paragonem fiskalnym.

  17. Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi Klient

  18. Towar zwracany nie może mieć zabrudzeń, śladów użytkowania i musi posiadać oryginalne metki.

  19. Sprzedawca zwraca koszty zakupu towaru w terminie 7 dni od daty otrzymania zwróconego towaru.

  20. Towar sprzedawany podczas transmisji objęty jest gwarancją.

  21. Wszelkie pytania związane ze zwrotem, reklamacją towaru należy kierować na adres e-mail: sklep@magito.com.pl